this is me

My photo
“I want to be very close to someone I respect and admire and have somebody who feels the same way about me.”

Wednesday, October 5, 2011

rasa-rasa nya....tak payah rasa-rasa dah..:p


"what goes around comes around"

"what goes up must comes down"

"what we give we will get back"

"buat baik dibalas baik"


i bet semua orang tahu..pernah dengar...faham makna...erti....apa yang tersirat.....

tak perlu nak elobrate panjang lebar...buat karangan bahasa melayu....

so...tanya hati sendiri....

rasa-rasa apa yang kita buat sekarang orang suka ke?

rasa-rasa kalau kita kacau hidup orang ni orang tak kisah ke?

rasa-rasa kalau kena batang hidung sendiri kita boleh gelak-gelak...chill..ke?

rasa-rasa kalau terbalik dekat kita tinggi tak kesabaran kita?

kalau jawapan nya tidak.....rasa-rasa apa patut kita buat yep?

and kalau ya....rasa-rasa...tak payah rasa-rasa....tunggu je balasan nya....hahahahaha:p


moral of the story :

tiada yang sempurna...kita...dia...siapa pun....
jika rasanya sakit bagi kita....sakit juga lah bagi orang lain...

rasa-rasa kalau baca ni tak faham-faham lagi...tak tahu nak kata pe...:p

moga kita cukup kuat pertahankan apa yang kita yakinkan...lots of love-sweetroses~~~


11 comments:

  1. hahaha...rasa-rasa nya pe mksud comment tu...:p

    ReplyDelete
  2. sume comment one word...^_^ hahaha

    ReplyDelete
  3. xtually pew yg sdg cbe tok cmpaikn ni kk myna??huhuhu...cm dlm bnr mksd tuh....

    ReplyDelete
  4. hahaha...conclusion nyer....klu xnk org buat xbek dkt kte...jgn buat xbek dgn org....^_^

    ReplyDelete
  5. sekarang dah pandai nak luah perasaan dan sindir2 org kat sini yer myna.....hehehe

    ReplyDelete
  6. it depends..juz take it as normal entry...since i didnt mention anybody...^_^ heheheh

    ReplyDelete

reality is not a fairy tale story...^_^