Pages

this is me

My photo
“I want to be very close to someone I respect and admire and have somebody who feels the same way about me.”

Saturday, March 17, 2012

Shopping!!!!

Assalamualaikum...
new sem dh start a few weeks..and as final year student...there are lot..lot..lot of assignments,projects need to be done...pheww! :p
PT,JPA duit yayasan dah selamat masuk dalam account students semua...dan kakak,abg,mak cik,pak cik yang berniaga..tersenyum lebar...huhu memang untung sgt kalau meniaga dekat student awal-awal sem ni...^_^
So,having some shopping times with my girlfriends..its kind of release some stress... even though,I am not so stress right now hehehe....^_^

" Cantik tak baju ni?"
"Cantiklah...beli la"
"Lawalah beg tu,nak beli ke tak?"
"Aah..belilah...murah je"
"Eh,kedai sini jual murah lah,sana tu mahal"
"Aah..pada hal sama je."

And banyak lagi cakap-cakap during shopping...GIRLS!

I am personally feel,shopping dengan girls is kind of fun..tak perlu nak rush...take time...boleh jalan lama-lama..and masuk lah kedai mana-mana...^_^
Bila compare shopping with boys..hehe...
Tak tahu girls lain macam mana but admit...I am fussy...hehehe shopping bukan senang..need to try...compare the price..material...
So,untuk hadapi situation macam tu,girls are good at it..hehehe...I cant stand frowning face while shopping...it lose my mood...Siapa yang suka? Sure tak ada kan..Huhu

Tapi,siapa-siapa nak minta teman shopping,i luv to do it...hahaha
Kalau teman boys shopping memang senang..pilih baju...try..terus pilih...
Tak ada dah nak pergi jalan-jalan tempat lain...:)

Apa pun..shopping ikut keperluan yep...^_^
Keperluan is the priority....
Kehendak is the minority...

So..gudluck for this semester,brothers and sisters

Semoga kita cukup kuat pertahankan apa yang kita perlukaa...lots of love-sweetroses-

No comments:

Post a Comment

reality is not a fairy tale story...^_^