this is me

My photo
“I want to be very close to someone I respect and admire and have somebody who feels the same way about me.”

Sunday, September 18, 2011

orang cakap kalau sayang....aku jawab




orang cakap kalau sayang kena jumpa hari-hari
aku jawab bosanlah,better jumpa seminggu sekali

orang cakap kalau sayang semua kena berkongsi
aku jawab tak semua...belum kahwin lagi belilah sendiri-sendiri

orang cakap kalau sayang dia tak akan biar kita menangis sendiri
aku jawab aku tak suka dia tengok aku menangis..biar aku menangis kt tepi

orang cakap kalau sayang beralah tu wajib dan mesti
aku jawab beralah tu perlu...asyik beralah je pijak kepala la nanti

orang cakap kalau sayang tu sakit pening ada yang jaga..ada yang mengubati
aku jawab masing-masing dah besar...sakit pening makan ubat sendiri tak kan tak reti

orang cakap kalau sayang bagi bunga,bagi hadiah itu dan ini
aku jawab sayang aku tak materialistik...yang penting hati

orang cakap kalau sayang selalu messaging or calling2
aku jawab jenuh lah jari nak typing2



orang cakap kalau sayang selalu ke hulu ke hilir ke sana ke mari
aku jawab jangan dah kawin nanti sorang ke kanan sorang ke kiri

orang cakap kalau sayang kena selalu bawa jumpa mak ayah minta restu hubungan ni
aku jawab selalu jumpa kalau tak jadi kan malu nanti

orang cakap kalau sayang mesti ketawa..happy..loving2
aku jawab betul la tue...tapi mesti selalu sedih and touching2

orang cakap mesti seronok ada couple ni
aku jawab yeke mesti seronok..trylah rasa sendiri

p/s : orang cakap tulis2 ni..kena tengok diri sendiri..aku jawab..err...hihihi

5 comments:

reality is not a fairy tale story...^_^